Ny betalningsmetod vid telefonförsäljning

Olof Brolien
februari 18, 2022

Innehållsförteckning

Artikeln uppdaterades april 21, 2022 av Olof Brolien

Nu har företaget Waytobill lanserat en ny funktion för betalning vid telefonförsäljning. Deras lösning tillåter att kunden kan signera avtal via digitalt BankId under själva samtalet. Nu är det även möjligt att teckna digitalt autogiro.

”Telefoni är fortfarande ett effektivt sätt att bygga upp prenumerationsvolym så vi ville lösa de problem som finns i den kanalen. Vår lösning gör det enklare för kunden eftersom man ingår ett avtal och initierar betalningen i direkt anslutning till samtalet” enligt säger Magnus Bendelin, vd på Waytobill.

Läs mer om Waytobill här.
Även TelekomIdag har en artikel om Waytobill.


Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig? Kontakta oss idag för professionell rådgivning!

Olof Brolien

Olof Brolien

VD & grundare av Leadit Online Nordic AB20+ års erfarenhet av försäljning (B2B & B2C) och direktmarknadsföring i synnerhet.

Bättre leadgenerering, fler kunder